Monday, November 2, 2009

SALAM NOVEMBER



SEMBANG-SEMBANG......

Salam November .....

Sekejap ajer masa meninggalkan kita. Cuba lihat di sekeliling anda, tak lama lagi anda akan mengisi ruang masa menggantikan barisan yang paling senior dalam komuniti anda.


Masa mendatangi kita tanpa sedar malah tanpa rela sekalipun. Masa tak perlu meminta izin untuk mencuri usia kita. semakin hari, kita sedar usia makin bertambah. Tahun ini satu tahun lagi akan berlalu dalam memori kehidupan kita semua.


Pokoknya!!! Bersedia atau tidak merempuhi ruang masa. BOLOS saja..... kalau lah semudah itu.......


FIKIRKAN SEJENAK.... sudah kah kita menunaikan tanggugjawab memenuhi ruang masa yang telah berlalu. Atau pun, kita telah tertinggal dalam ' lubang hitam' yang kita tidak sedari .


Anda mahu berkongsi 'ruang masa' dengan saya ? Jom .... katakan dengan jujur......

1. perkongsian dpd saya...

Ruang masa yg berlalu tak kan kembali, banyak suka dan duka telah tercatat. Saya yakin, ada positif dan ada negatif. Ada baik dan ada buruk. Ada yang saya patuhi dan ada yg saya lupai.... saya harus membayar balik atas segala hutang masa yg tertangguh... kalau masih ada waktu !!! .... saya akan belajar dari kesilapan masa lalu.

No comments: