Monday, August 31, 2009

Variasi Biskut Raya Untuk Jualan

Kat Peringat, Kota Bharu, Kelantan....
kakak aku buat bisnes jual biskut dan kek raya...
Yang tempahan raya, dia buat selepas 15 hari puasa ...ni sikit-sikit ajer...
Aneka biskut raya ni, untuk jualan runcit kat kedai...



Ni, biskut Almond London, dan biskut kacang ...




Ni, biskut Tom Tom Bak....

Ni, biskut apa tah, tapi basic dia tepung kuaci ....
lebih kurang lah... aku tak ingat sangat nama...unik tahap dewa..
Nanti u guys ... jemputlah beraya kat kg aku, kat Peringat, Kota Bharu Kelantan.

4 comments:

qiqa said...

betul kar cg jual kuih??
sy nak..........
bukan beli tapi nak rasa free,he3

kim said...

hahaha sy la tauke biskut tat nenas. haha *promo beb

Azleena said...

not me .... my sis ... ble ah.,
nanti cg belanja ....tunggu pas raya ...

KOMIE AROON said...

ptt la cg cantik
org klate rupenye
hehe..

ayh sy pun org klate (tbe2)
huhu