Monday, August 31, 2009

Kat Peringat, Kota Bharu, Kelantan....
kakak aku buat bisnes jual biskut dan kek raya...
Yang tempahan raya, dia buat selepas 15 hari puasa ...ni sikit-sikit ajer...
Aneka biskut raya ni, untuk jualan runcit kat kedai...



Ni, biskut Almond London, dan biskut kacang ...




Ni, biskut Tom Tom Bak....

Ni, biskut apa tah, tapi basic dia tepung kuaci ....
lebih kurang lah... aku tak ingat sangat nama...unik tahap dewa..
Nanti u guys ... jemputlah beraya kat kg aku, kat Peringat, Kota Bharu Kelantan.

4 Responses so far.

  1. qiqa says:

    betul kar cg jual kuih??
    sy nak..........
    bukan beli tapi nak rasa free,he3

  2. kim says:

    hahaha sy la tauke biskut tat nenas. haha *promo beb

  3. Azleena says:

    not me .... my sis ... ble ah.,
    nanti cg belanja ....tunggu pas raya ...

  4. ptt la cg cantik
    org klate rupenye
    hehe..

    ayh sy pun org klate (tbe2)
    huhu

- Copyright © Duka Lara Ialah Sebuah Perjalanan Yang Indah - Blogger Templates - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -